
Spustelk ant rasės
GLAO
Kvantiniai Klajūnai
Glao yra kvantiniai padarai iš kitos visatos. Kataklizminio plyšio metu jie buvo išplėšti iš savo gimtosios dimensijos ir atsidūrė Alerade – visatoje, kuri yra priešiška jų prigimčiai. Jų mirguliuojančios formos prisitaiko prie aplinkos, o molekules manipuliuojantys kūnai ir nuolat transliuojamos mintys neleidžia jiems meluoti ar slėpti jausmų.
Gyvendami glaudžiuose „pulkų“ sambūriuose, jie dalijasi energija ir stiprybe, o jų gyvenamos vietos įgauna svetimą, organinę estetiką. Nors dažnai laikomi keistais ir bauginančiais, jų atvirumas ir sąžiningumas ilgainiui pelno pasitikėjimą.
ŽAIDIME Pasižymi šiomis savybėmis:
Žemi 📏
Dega saulėje ☀️
Rankos veikia kaip NETERITO įrankiai (išskyrus kardą) ⛏️
Naktį gauna GREITĮ🌙
Valgo tik organinį maistą 🍃
Gali trumpam persikūnyti į kitas gyvybės formas🦇
Agresyvūs mobai jų nepuola 🕊️
Skleidžia Sculk IR ANT JO juda greičiau 🧬
Gali naudoti Malum modifikaciją 🔮
„Visata turi pulsą, mes jį jaučiame AIDUOSE ir SAVO KŪNų ATOMUOSE.“
— Glao posakis
Fizinės Savybės
Egzotiniai Kvantiniai Kūnai – Glao sudaryti iš nuolat besikeičiančių molekulinių struktūrų, suteikiančių jiems permatomą, švytinčią išvaizdą. Jų formos nuolat mirga tarp kietos ir eterinės būsenos, lyg būtų tik dalinai prijungtos prie šios realybės.
Švytinčios Auros – Iš jų kūnų sklinda švelnios šviesos ir kvantinių dalelių pėdsakai, palikdami subtilų spindesį jų judėjimo kelyje.
Prisitaikanti Forma – Jų kūnai gali laikinai transformuotis, imituodami įrankius ar gyvūnus. Šios transformacijos atrodo lyg fragmentuotos ar neužbaigtos, pabrėžiant jų svetimumą.
Gebėjimai
Molekulių Manipuliacija – Glao gali subtiliai keisti aplinką, pavyzdžiui, išlyginti akmenį, pagreitinti augalų augimą ar sukurti laikiną barjerą.
Gyvūnų Mimikrija – Jie gali transformuotis į gyvūnus, kuriuos sutinka, laikinai perimdami jų fizines savybes, tokias kaip skrydį ar greitį. Šios formos išlaiko švytinčią, spektaklišką kokybę.
Bendras Rezonansas – Būdami arti vienas kito, Glao sukuria rezonanso lauką, kuris sustiprina jų gebėjimus, pavyzdžiui, pagreitina gijimą ar sustiprina molekulinę kontrolę.
Dimensinis Aidas – Jų ryšys su savo gimtąja dimensija leidžia jiems trumpam pasiekti sustiprintą suvokimą, pavyzdžiui, pamatyti paslėptus objektus ar aptikti silpnas vietas aplinkoje.
sILPNYBĖS
Saulės Šviesos Pažeidžiamumas – Glao kūnai destabilizuojasi tiesioginiuose saulės spinduliuose, sukeldami skausmą ir molekulinį suirimą. Jie privalo likti pavėsyje arba keliauti naktį.
Per Didelis Sujungiamumas – Glao nuolat transliuoja savo mintis į išorę, todėl negali meluoti ar slėpti paslapčių. Tai daro juos pažeidžiamus manipuliacijoms ar psichinėms atakoms.
Dimensinis Nestabilumas – Alerado visatos dėsniai nesuderinami su jų prigimtimi, dėl to jų gebėjimai ar fizinės formos kartais gali „trūkinėti“.
GYVENIMO BŪDAS IR ELGSENA
Pulkų Mentalitetas – Glao gyvena glaudžiose grupėse, priklausydami vienas nuo kito išgyvenimui. Jie dažniausiai įsikuria arti vienas kito, kad galėtų pasinaudoti savo bendru kvantiniu rezonansu.
Aplinkos Keitėjai – kur Glao įsikuria, jų esensija perauga žemę ir pastatus, perrašydami aplinką į jų dimensijos atspindį. Greitai išauga tunelių–kamerų tinklai ir viršuje nusidriekia organiniai tiltai, membraniniai stogeliai, sukurdami gyvų miestų pojūtį. Keičiasi spalvų tonas, o šešėlis ir lengvi gravitacijos svyravimai tampa norma.
Sąžiningumas kaip Prigimtis – Glao nesugeba slėpti savo minčių ar emocijų, todėl yra atvirai sąžiningi, tačiau tai gali sukelti socialinių nesusipratimų su kitomis rasėmis.
Tikėjimas
Glao tiki, kad visata yra didžiulė dainuojančių molekulių simfonija, kurioje viskas rezonuoja tam tikru dažniu. Jie mano, kad jų kvantiniai gebėjimai yra šventa pareiga „derinti“ aplinką su visatos daina.
Šventos Praktikos – Jie atlieka ritualus, tokius kaip Harmonijos Ratas, kuriame jie kartu rezonuoja mintimis, kurdami fizinius ar energetinius pokyčius aplinkoje.
Rezonanso Totemai – Jų gyvenvietėse pastatyti totemai stabilizuoja aplinkos molekules ir tampa jų pulkų dvasiniais centrais.
ISTORIJA
Glao kilę iš mažos gyvos planetos – milžiniško organinio tinklo su centrine „smegenų“ mase, skleidusio blankią šviesą keliaujant per tamsų, kita-dimensinį kosmosą. Ten galiojo kvantiniai dėsniai, leidę materijai nuolat transformuotis. Kovose su svetimaisiais Kjelais, jų planetą pavyko apginti, tačiau ji liko pažeista. Prieš daugybę šimtų ciklų kataklizminis plyšys išplėšė Glao iš jų pasaulio ir nubloškė į Aleradą; perėjimas akimirksniu užgeso, o jie liko įstrigę. Kai kurie Glao tiki, kad jų atsidūrimas Alerade yra kosminio plano dalis, o kiti mano, jog tai nelaimė, kurią reikia ištaisyti.
Po ankstyvųjų įvykių Alerade Glao išsisklaidė: dalis pasislėpė po žeme ir šešėliuose, skleidė savo materijos tinklus ir slaptas gyvenvietes, o dalis pasitraukė į aplinkinį kosmosą. Dabar, dėl kol kas nežinomų priežasčių, Glao vėl grįžta į Aleradą. Vieni tai laiko šauksmu namo, kiti – pavojingu traukos fenomenu, tačiau visi sutaria: jų pulkai, dainos ir šešėlių miestai vėl ras vietą šioje žemėje.
SANTYKIAI SU KITAIS
Nesuprasti Svetimšaliai – Jų svetima prigimtis apsunkina bendravimą su kitomis rasėmis, o jų atvirumas dažnai sukelia netyčinių nesusipratimų.
Smalsumas ir Baimė – Daugelis jų bijo ar vengia dėl jų keistų gebėjimų, tačiau tuo pačiu yra ir žavimasi jų kvantiniu sudėtingumu.
Diplomatijos Iššūkiai – Jų nesugebėjimas meluoti ar slėpti informacijos apsunkina subtilius socialinius santykius. Tačiau laikui bėgant, jų sąžiningumas pelno pasitikėjimą.

“Saulė Alerade degina mūsų kūną ir mintis — todėl mūsų pyktis virsta šešėliu, o balsas priklauso nakčiai.”
— Glao
Roleplay idėjos
Etiketas
Įžengiant paskelbk ketinimą: „Skelbiu rezonansą: …“
Kalbėk pavėsyje; dienos šviesoje derybos laikomos nepagarbiomis.
Nemelsk melo – Glao negali ir nemoka slėpti tiesos.
Dovanoti šešėlį (skraistę, stogelį, tunelio žemėlapį) – aukščiausia pagarba.
Venk akinančių liepsnų; žvakės vietoj laužo.
Priimk tiesos auditą – trumpą klausimų dainą patikrai.
Susitarimus užbaik chorine fraze; tai prilygsta parašui.
Išgyvenimo Kova – Įsikūnykite į Glao, kuris bando rasti vietą pasaulyje, kuriame jis nesijaučia savaime.
Svetima Perspektyva – Pabrėžkite jų tiesmuką sąžiningumą, smalsumą ir sunkumus suprantant tokius mirtingųjų konceptus kaip melas ar godumas.
Aplinkos Keitėjai – Naudokitės jų molekulių manipulacijos gebėjimais, kad pakeistumėte aplinką, sukurdami svetimas, nežemiškas gyvenvietes.
Dimensijos Paslaptis – Tyrinėkite plyšį, kuris atvedė juos į Aleradą, ir bandykite išsiaiškinti, ar jų atsidūrimas čia buvo atsitiktinumas, ar didesnio plano dalis.